موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-22سياسي

اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان، بیان کرد: شروع سال نو با نام باب الحوائج که گره گشای کارها است مصادف شده بوده و در فروردین ماه اعیاد بزرگی مثل مبعث پیامبر اسلام(ص) و میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را پیش رو داریم.

وی با اشاره به تقارن عید مبعث با نوروز، خاطرنشان کرد: تقارن بهار طبیعت با اعیاد اسلامی نشان دهنده این است که بهار طبیعت و بهار دل ها باید ملازم هم باشند و همان گونه که طبیعت روبه سرسبزی می رود، درون ما هم باید رو به تازگی و بهاری شدن داشته باشد و این در صورتی میسر است که انسان توجه به مبدا و معاد داشته باشد.

شاهرخی افزود: کسی که می خواهد به قله ایمان برسد، مطابق با حدیث پیامبر اکرم(ص) باید از طول و بلندی آرزوهای مادی دوری کند و دوم این که باید بر نفس غلبه کنیم که غلبه بر نفس موجب تازگی دل می شود، چنان چه این دو مورد صورت پذیرفت، هر روز برای انسان عید و نوروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می شود

اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می شود