مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-22ورزشي

تاکید بر توقف سریع اقدامات خطرناک در جریان کشتی


کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی، برنامه ی جدیدی را برای کمک به بهینه سازی پیشگیری از صدمات در کشتی، شامل آموزش های ویژه و همکاری داوران برای تشخیص و جلوگیری از اقدامات خطرناک در مسابقات رسمی آغاز کرده است.

- کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی، برنامه ی جدیدی را برای کمک به بهینه سازی پیشگیری از صدمات در کشتی، شامل آموزش های ویژه و همکاری داوران برای تشخیص و جلوگیری از اقدامات خطرناک در مسابقات رسمی آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان رقابت های کشتی، برخی از انواع مختلف آسیب دیدگی های بافت نرم، اسکلتی و عضلانی پیش می آید که داوران می توانند، پیش از اتفاق چنین آسیب دیدگی هایی، نسبت به متوقف کردن کشتی اقدام کنند.

دکتر بابک شادگان بعنوان نماینده کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی در جلسه روسای کمیسون پزشکی فدراسیون های بین المللی، گزارشی را در مورد موضوع پیشگیری از آسیب های ورزشی توسط داوران ارائه داد.

شادگان در این جلسه گفت: اقدامات سریع و صحیح داوران برای متوقف کردن فعالیت های خطرناک، می تواند میزان بروز و شدت جراحات کشتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در این زمینه مطالعه ای در بازی های المپیک جوانان 2018 در آرژانتین بعمل آمد که تمرینی برای داوران به جهت کاهش میزان و شدت جراحات در کشتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توقف سریع اقدامات خطرناک در جریان کشتی

تاکید بر توقف سریع اقدامات خطرناک در جریان کشتی