مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 08:202020-03-22اقتصادي

اماکن تاریخی آذربایجان غربی به روی مسافران نوروزی بسته شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از بسته بودن اماکن تاریخی و گردشگری استان با هدف مقابله با بیماری کرونا طی تعطیلات نوروزی خبر داد.

- جلیل جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 99 با محوریت پیشگیری و مقابله با کرونا در تأسیسات گردشگری فعالیت می کند افزود: در حال حاضر تمام اماکن تاریخی و گردشگری استان به روی گردشگران نوروزی بسته شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب، مجموعه جهانی قره کلیسا در چالدران و نیز بازار تاریخی ارومیه به همراه سایر اماکن تاریخی و گردشگری استان امسال بسته بوده و میزبان مسافران و گردشگران نیستند ادامه داد: به دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان ها نیز ابلاغ شده است تا در طول تعطیلات نوروزی، تور گردشگری به مقصد بازدید از این مجموعه های تاریخی استان تبلیغ نکنند.

جباری تعطیلی موزه ها، عدم پذیرش مسافر در زائرسراها و اقامتگاه های دولتی و مهمانسراها، ممنوعیت برپایی چادر و کمپ های اقامتی در فضاهای باز، رعایت پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و تعطیلی سالن های ورزشی را از جمله مصوبات کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن تاریخی آذربایجان غربی به روی مسافران نوروزی بسته شد

اماکن تاریخی آذربایجان غربی به روی مسافران نوروزی بسته شد