مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-22سياسي

کاهش 90درصدی ورود زائران به مشهد مقدس


بر اساس آمار احصا شده از تردد زائران و مسافران به مشهد مقدس به طور میانگین حدود 90درصد کاهش طی روز دوم فروردین 99 در مقایسه با سال گذشته را شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشهد، سید محمد رضا هاشمی اظهار کرد: بر اساس آمار احصا شده از تردد زائران و مسافران به مشهد مقدس به طور میانگین حدود 90درصد کاهش طی روز دوم فروردین 99 در مقایسه با سال گذشته را شاهد بودیم.

فرماندار مشهد گفت: سفرهای ریلی دوم فروردین 99 تنها 2 رام قطار رفت و برگشت بوده که طی آن 500 نفر ورود داشتیم در حالی که سال گذشته در این روز بیش از 40 هزار نفر زائر وارد مشهد شده بودند.

این آمار کاهش 92 درصدی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: از طریق پایانه مسافربری نیز طی روز دوم فروردین کمتر از 4 هزار نفر وارد مشهد شده اند در حالی که دوم فروردین سال 98 این آمار 42 هزار نفر بوده که کاهش 90 درصدی را نشان می دهد.

هاشمی با بیان اینکه از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز دوم فروردین ماه تنها 12 پرواز رفت و برگشت داشتیم، بیان کرد: این آمار در مقایسه با 2فروردین 98 کاهش 92 درصدی را نشان می دهد.

فرماندار مشهد یادآور شد: ورود زائر با وسیله نقلیه شخصی به خراسان رضوی طی دوم فروردین 99 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 75 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90درصدی ورود زائران به مشهد مقدس

کاهش 90درصدی ورود زائران به مشهد مقدس