مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-22اجتماعي

بقاع متبرکه همدان تعطیل شد/ تعطیلی امامزادگان شاخص قبل از عید


مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از تعطیلی تمام امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان تا 15 فروردین ماه خبر داد.

- رامین غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تا 15 فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: برخی از امامزادگان استان به تدریج تعطیل می شدند که امروز تمام آنها تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه برخی از فرمانداران مانند فرماندار همدان و تویسرکان قبلا با ارسال نامه ای درخواست تعطیلی امامزادگان را تا امروز داشتند که این اقدام صورت گرفته بود گفت: برخی از امامزادگان و بقاع متبرکه استان از 28 اسفندماه سال گذشته تعطیل بودند و امروز با مصوبه روز گذشته شورای تامین تمام آنها تا 15 فروردین تعطیل شدند.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه همدان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا قبلا این اقدام صورت نگرفته بود؟ افزود: مصوبه شورای مبارزه با کرونا این بود که جایی بدون اجازه تعطیل نشود و در هر جایی بخواهد این کار را انجام دهند باید از قبل نامه ای ارسال شود که ما نیز این اقدام را انجام داده بودیم و روز گذشته ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه امامزادگان شاخص استان که ممکن بود تجمعاتی داشته باشیم قبلا تعطیل شده بودند افزود: به عنوان مثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه همدان تعطیل شد/ تعطیلی امامزادگان شاخص قبل از عید

بقاع متبرکه همدان تعطیل شد/ تعطیلی امامزادگان شاخص قبل از عید