مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-22اقتصادي

چه چیز باعث نرسیدن وعده ابرار به روستاها شد؟


طرح ملی ابرار طرحی بود که از ابتدای امسال برنامه ریزی شده بود و قرار بود در قالب آن 2000 کیلومتر راه روستایی آسفالت شود اما مشکلاتی از سیل تا بارندگی های بیش از حد و کرونا سبب شدند تا به گفته معاون سازمان راهداری این وعده در سال گذشته به میزان کمی پیشرفت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح ابرار (آسفالت شدن 2000 کیلومتر راه روستایی) وعده ایی بود که وزیر راه و شهرسازی و سازمان راهداری داده بودند که سال گذشته اجرایی شود اما عوامل متعددی از سیل فروردین تا سیل های بهمن و اسفند و عوامل دیگری مانند بارندگی و کرونا جلوی سرعت پیشرفت این پروژه را بگیرند.

البته به گفته رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سال مالی تعریف شده برای پروژه های عمرانی خردادماه بوده و تا خرداد امسال وعده آسفالت شدن 2000 کیلومتر راه روستایی محقق می شود.

این مقام مسئول در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مقدمات این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه سال 1398 شروع شد و پروژه ها را شناسایی و مجوزهای لازم را از طریق دولت و رییس جمهور دریافت کردیم اما عملا طرح ابرار از مردادماه پارسال به صورت اجرایی آغاز شد.

وی افزود: 2000 کیلومتر راه روستایی که هدف گذاری کردیم تاکنون 500 کیلومتر آن آسفالت شده و آن را تحویل داده ایم اما از آنجا که خردادماه هر سال به عنوان سال مالی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه چیز باعث نرسیدن وعده ابرار به روستاها شد؟

چه چیز باعث نرسیدن وعده ابرار به روستاها شد؟