مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 20:502020-03-22اجتماعي

توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان زنجانی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع یک هزار بسته حمایتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بسته های بهداشتی نیز توزیع شده است.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال قبل نیز مطابق سنوات گذشته و در راستای کمک به نیازمندان توزیع بسته های غذایی و پوشاک انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه قبل از نوروز امسال یک هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد، اضافه کرد: این بسته ها شامل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، رب و روغن تهیه، بسته بندی و طبق نیت واقف در محل هایی که تعیین کرده، توزیع شد.

کرمی با بیان اینکه توزیع بسته های حمایتی از محل عواید موقوفات انجام شد، افزود: عمل به نیات واقفین اولویت اوقاف در هزینه کرد است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از توزیع بسته های مناسبتی کرونا به منظور کمک به رعایت بیشتر بهداشت بین نیازمندان خبر داد و افزود: یکی از برنامه های مهم اوقاف در این شرایط کمک هرچه بیشتر به پیشگیری از شیوع کروناست که در این راستا علاوه بر اقدامات اعلامی نسبت به تعطیلی مجامع بقاع متبرکه اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان زنجانی

توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان زنجانی