مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-23اقتصادي

تولید روزانه 400 هزار ماسک به همت زنان بسیجی


هم اکنون روزانه 400 هزار ماسک در سراسر کشور از سوی زنان بسیجی در قالب کارگاه های کوچک و خانگی تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: هم اکنون روزانه 400 هزار ماسک در سراسر کشور از سوی زنان بسیجی در قالب کارگاه های کوچک و خانگی تولید می شود.

اصلانی در گفتگو با برنامه سکه تمام بهار رادیو اقتصاد افزود: بطورکلی از ابتدای شیوع ویروس کرونا بانوان بسیجی کشور اقدامات متعددی برای مقابله با این ویروس انجام داده اند.

وی اظهارداشت: ضدعفونی کردن محلات، تولید ماسک و لباس های ضد عفونی کننده در کارگاه های بسیج زنان، برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده ها، توزیع اقلام میان خانوارها و غیره از جمله این موارد است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: سازمان بسیج زنان برای مهار کرونا اقدام به ثبت نام از امدادگران بسیجی و گروه های جهادی- خدماتی برای کمک به کادر درمان به بیمارستان های مختلف کرده است.

وی افزود: تاکنون بانوان و داوطلبان گروه های جهادی از طرف سازمان بسیج زنان برای کمک به کادر درمان در بیمارستان های سراسر کشور اعزام شده اند.

اصلانی در ادامه توزیع غذای گرم میان خانواده های درگیر کرونا را از دیگر اقدامات بسیج زنان برشمرد و اظهارداشت: این طرح در اغلب استان های کشور در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 400 هزار ماسک به همت زنان بسیجی

تولید روزانه 400 هزار ماسک به همت زنان بسیجی