مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 14:102020-03-23سياسي

تحریم های ظالمانه آمریکا در تعارض با قوانین سازمان ملل متحد است


رییس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دولت جدید در تونس را فرصتی مغتنم و تازه در گسترش روابط و همکاری های دوکشور دانست و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، - رییس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دولت جدید در تونس را فرصتی مغتنم و تازه در گسترش روابط و همکاری های دوکشور دانست و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات فی مابین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت دولت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در تماس تلفنی قیس سعید رییس جمهور منتخب تونس با وی، با تبریک فرارسیدن روز ملی تونس و انتخاب وی به عنوان رییس جمهور این کشور، اظهار امیدواری کرد تا روابط و همکاری های ایران و تونس در دوران جدید بیش از پیش تقویت شده و تعاملات و رایزنی دو کشور در زمینه مسائل و موضوعات گوناگون منطقه ای و بین المللی افزایش یابد.

رییس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در توسعه مناسبات و همکاری ها با جمهوری تونس ندارد و باید از ظرفیت ها و توانمندی دو کشور در این راستا به خوبی استفاده کنیم.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه اکنون که شیوع بیماری کرونا تبدیل به یک موضوع جهانی شده، همه دولت ها و ملت ها باید برای مبارزه با آن در کنار هم باشند، خاطرنشان کرد: امروز حفظ جان انسان ها و مواجهه با این بیماری نیازمند اقدامات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های ظالمانه آمریکا در تعارض با قوانین سازمان ملل متحد است

تحریم های ظالمانه آمریکا در تعارض با قوانین سازمان ملل متحد است