مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 15:102020-03-23اجتماعي

کاهش 55 درصدی ترددها و تلفات جاده ای/23 هزار گشت در کشور فعال است


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش 55 درصدی ترددها و تلفات جاده ای در کشور گفت: برای برقراری امنیت 23 هزار گشت در کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدعلی نوری نژاد عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از یگان های انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش هایی که در سال های قبل و روزهای اول تعطیلی وجود داشت، میانگین چند روز ترددها نشان می دهد که به لحاظ رعایت مقررات و خلوتی جاده ها تلفات جاده ای و بین شهری هم در تصادفات بیش از 55 درصد کاهش پیدا کرده است.

نوری نژاد در ارتباط با کاهش 66 درصدی تصادفات افزود: هر چند همین تعداد هم زیاد است اما این کاهش نشانگر این است که همکاری خوبی وجود داشته است و اگر رانندگان هنگام رانندگی صدماتی هم دیدند باز هم به دلیل سرعت غیر مجاز و رعایت نکردن فاصله با خودرو جلویی بوده که اگر در این مورد نیز هوشیاری بیشتر به خرج بدهند و مقررات را رعایت کنند ان شاءالله این آمار بیشتر کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: قریب 120 هزار نفر در دو شیفت کاری برای برقراری امنیت اجرای مأموریت می کنند و گشت های خودرویی، موتوری و پیاده راه اندازی شده و قریب 23 هزار گشت در کل کشور فعال هستند که در این روزهای تعطیل در برقراری امنیت به این مجموعه امن و سلامت و ایمن انشالله کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 55 درصدی ترددها و تلفات جاده ای/23 هزار گشت در کشور فعال است

کاهش 55 درصدی ترددها و تلفات جاده ای/23 هزار گشت در کشور فعال است