مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-23فرهنگي

واکنش وزیر ارشاد به نامه پربازتابِ هنرمندان ایران به هنرمندان جهان


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به نامه جمعی از هنرمندان ایرانی به هنرمندان جهان، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‬هنرمندان ایران در کنار مدافعان سلامت می مانند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به نامه جمعی از هنرمندان ایرانی به هنرمندان جهان، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‬هنرمندان ایران در کنار مدافعان سلامت می مانند.

‬ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن توییت سیدعباس صالحی آمده است: نامه جمعی از هنرمندان ایرانی به هنرمندان جهان، پژواک گسترده ای در غرب داشته و دارد.

‏در بخشی از نامه می خوانیم: مردم ایران امروز با دو بحران مواجهند؛ بحران مشترکی به نام ⁧‫کرونا⁩ که می شناسید و بحران تحریم که کاش هرگز نشناسید.

‏هنرمندان ایران در کنار مدافعان سلامت می مانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز قبل 15 نفر از چهره های سینمایی و فرهنگی، نامه ای را تحت عنوان نامه جمعی از هنرمندان ایرانی به هنرمندان جهان تنظیم و آن را جهت امضای سایر هنرمندان سینما، موسیقی، تئاتر، تجسمی و معماری، منتشر کردند.

این نامه به سرعت به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسه، ژاپنی و چینی ترجمه شد و پس از افزوده شدن بیش از 270 نفر از چهار روز قبل - که در حال افزایش است - برای خبرگزاری ها، رسانه ها و روزنامه های مختلف جهان ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارشاد به نامه پربازتابِ هنرمندان ایران به هنرمندان جهان

واکنش وزیر ارشاد به نامه پربازتابِ هنرمندان ایران به هنرمندان جهان