مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-24اقتصادي

معاون شهردار زاهدان: رشد قابل توجهی را در سرانه فضای سبز شهر خواهیم داشت


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و نیز درصورت اتصال تصفیه خانه فاضلاب شهری به شبکه آبیاری فضای سبز در سال جاری، - رشد قابل توجهی را در سرانه فضای سبز شهر زاهدان خواهیم داشت.

محمد امیر براهویی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: امسال در راستای استفاده بهینه و صرفه جویی از منابع آبی موجود موفق به ایجاد 60 کیلومتر لوله گذاری شبکه آبیاری فضای سبز در شهر زاهدان شدیم، که این میزان برابر با 50 درصد کل شبکه ایجاد شده در سالیان گذشته می باشد.

وی هدف از توسعه فضای سبز را زیباسازی شهری، توسعه و ارتقای شاخص های فضای سبز، کیفیت زندگی شهری و ایجاد رضایت مندی شهروندان دانست.

وی در ادامه افزود: شهرداری آمادگی لازم برای توسعه فضای سبز و گل کاری در سطح معابر، میادین و پارک ها سطح شهر را دارد، بر همین اساس درشهرداری های مناطق پنجگانه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز نسبت به سال های گذشته میزان درخت کاری و گل کاری ها به صورت چشمگیری افزایش یافت که نمود آن درسطح بلوارها و میادین و پارک ها مشهود هست.

براهویی تصریح کرد: تشکیل کمیته تخصصی فضای سبز در حوزه معاونت خدمات شهر شهرداری زاهدان، استفاده از تخصص مشاورین و متخصصین در حوزه فضای سبز، تقویت توان نظارتی حوزه فضای سبز، نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار به توسعه فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار زاهدان: رشد قابل توجهی را در سرانه فضای سبز شهر خواهیم داشت

معاون شهردار زاهدان: رشد قابل توجهی را در سرانه فضای سبز شهر خواهیم داشت