مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:402020-03-24بين الملل

آمریکا به فکر همکاری نفتی با سعودیها افتاد


وزیر انرژی آمریکا اظهار کرد، اتحاد نفتی با عربستان سعودی یکی از ایده های متعددی است که از سوی سیاستگذاران آمریکایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته اما هنوز به یک پیشنهاد رسمی تبدیل نشده است.

- وزیر انرژی آمریکا اظهار کرد، اتحاد نفتی با عربستان سعودی یکی از ایده های متعددی است که از سوی سیاستگذاران آمریکایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته اما هنوز به یک پیشنهاد رسمی تبدیل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دن برویت در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

روزنامه وال استریت ژورنال روز جمعه در گزارشی نوشته بود: مقامات وزارت انرژی آمریکا تلاش می کنند دولت ترامپ را متقاعد کنند به عربستان سعودی پیشنهاد کند اوپک را ترک کرده و با آمریکا برای تثبیت قیمتهای نفت در بازار همکاری کند.

قیمتهای نفت در دو هفته گذشته که عربستان سعودی و روسیه جنگ قیمت را آغاز کردند و ویروس کرونا باعث افت شدید تقاضا شد، بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده است.

قیمت نفت آمریکا که هفته گذشته 29 درصد کاهش داشت، روز دوشنبه حدود 22 دلار در هر بشکه معامله شد که پایینترین قیمت از زمان تهاجم آمریکا به عراق در سال 1991 است.

دولت آمریکا بزودی نماینده ویژه ای از وزارت انرژی به عربستان سعودی خواهد فرستاد تا به بهبود مذاکرات میان دو کشور کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به فکر همکاری نفتی با سعودیها افتاد

آمریکا به فکر همکاری نفتی با سعودیها افتاد