مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 07:102020-03-24اقتصادي

ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استان بوشهر 40 درصد افزایش یافت


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استان بوشهر 40 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید اظهار داشت: کمیته امداد در راستای عمل به این شعار مقام معظم رهبری تمهیدات ویژه ای به کار می برد.

وی افزود: یکی از مصادیق شعار امسال، کمک به ایجاد اشتغال از طریق ارتقا ی سطوح مهارت آموزی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای جهش تولید با حضور در بازارهای هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که امسال و در راستای جهش تولید در کمیته امداد برنامه ریزی شده ارائه بسته های حمایتی برای کارفرمایان است.

لطفی ادامه داد: در این بسته های حمایتی این نهاد، این امکان ایجاد شده که در صورتی که کارفرمایان، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را در فضای کسب و کار مورد استفاده قرار دهند، می توانند ضمن استفاده از تسهیلات بانکی این نهاد، از رایگان شدن 100 درصدی حق بیمه سهم کارفرمایی که به مدت دو سال توسط کمیته امداد پرداخت می شود، نیز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: آمارهای عملکردی سال 98 کمیته امداد استان بوشهر، نشان می دهد که در حوزه مشارکت های مردمی، با افزایش 30 درصدی نسبت به سال 97، مردم استان بوشهر 97 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استان بوشهر 40 درصد افزایش یافت

ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استان بوشهر 40 درصد افزایش یافت