مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:162020-03-24پزشكي

ایجاد بیمارستان صحرایی در اصفهان منتفی شد


آرش نجیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: ایجاد و راه اندازی بیمارستان صحرایی (سیار) در محوطه بیمارستان امین در کلانشهر اصفهان به دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتفی شد.

وی با بیان اینکه تجهیزاتی که از فرانسه برای راه اندازی این بیمارستان ارسال شده در تهران مانده است، افزود: افرادی که از سازمان پزشکان بدون مرز اعزام شدند، کارشناسان و مهندسان این مجموعه هستند که برای بررسی چگونگی برپایی و جانمایی بیمارستان آمده بودند.

نجیمی خاطرنشان کرد که در زمان حاضر چهار بیمارستان مرجع مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر اصفهان با ظرفیت حدود 800 تخت فعال است درحالیکه ظرفیت تخت 2 بیمارستان این شهر که هنوز به چرخه مقابله با کرونا وارد نشدند حدود یکهزار و 700 تخت است.

مقرر بود سازمان پزشکان بدون مرز، بیمارستان صحرایی مقابله با کرونا با ظرفیت 48 تخت در بیمارستان امین در کلانشهر اصفهان ایجاد و راه اندازی کند.

در حالی که سفیر ایران در فرانسه از ارسال دومین محموله سازمان پزشکان بدون مرز و احداث بیمارستان سیار در اصفهان خبر داده بود، مشاور وزیر بهداشت در تهران اعلام کرد که فعلا نیازی به برپایی تخت بیمارستانی توسط نیروهای خارجی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیمارستان صحرایی در اصفهان منتفی شد

ایجاد بیمارستان صحرایی در اصفهان منتفی شد