مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:202020-03-24پزشكي

بسیج عمومی «خادم الحسین» برای مقابله با کرونا


جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در مجموعه خادم الحسین برگزار و بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های موجود برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع این ویروس تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جلسه موسسه خیریه مهر و امید و باشگاه فرهنگی ورزشی خادم الحسین با هدف بررسی اقدامات انجام شده در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار و راهکارهای موثر در این زمینه در حضور اعضاء، همیاران و مددجویان مطرح و بررسی شد.

اسدلله جعفری والیجردی مدیر عامل این سازمان در این جلسه اظهار کرد: شستن مرتب دست ها، رعایت بهداشت فردی، پرهیز از قرارگیری در مکان های عمومی، خوردن غذاهای خانگی و استفاده ماسک های مناسب و دستکش لاتکس در برابر بیماران مشکوک به کرونا، تمیز کردن وسایل عمومی مانند دستگیره درها و امتناع از دست دادن با دیگران بسیار ضروری است ولی هنوز تعداد زیادی از افراد جامعه آن را جدّی نمی گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اضطراب ایجاد شده از کرونا خطرناک تر از خود این بیماری است، افزود: کسانی که با علائم بیماری مواجه هستند به منظور پیشگیری از شیوع آن پس از مراجعه به پزشک، تا حد امکان باید در منازل شخصی خود استراحت کرده و از حضور در مجامع پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عمومی «خادم الحسین» برای مقابله با کرونا

بسیج عمومی «خادم الحسین» برای مقابله با کرونا