مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 21:202020-03-24دانش

مریخ نوردان تاکنون چه داده هایی از سیاره سرخ جمع کرده اند؟


مریخ یک سیاره عظیم و عجیب و دارای آتشفشان های بزرگ، دره های عمیق و دهانه هایی است که ممکن است میزبان حیات باشند و تمامی این ها مریخ را به یک مکان شگفت انگیز برای گردشگران آینده تبدیل کرده است.

- مریخ یک سیاره عظیم و عجیب و دارای آتشفشان های بزرگ، دره های عمیق و دهانه هایی است که ممکن است میزبان حیات باشند و تمامی این ها مریخ را به یک مکان شگفت انگیز برای گردشگران آینده تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشمندان تاکنون چند مریخ نورد برای بررسی این سیاره هیجان انگیز توسعه داده اند که طی این خبر به فعالیت این مریخ نوردها پرداخته ایم.

مدارگرد شناسایی مریخ مدارگرد شناسایی مریخ(MRO – Mars Reconnaissance Orbiter) یک فضاپیمای چندمنظوره ناسا است که برای شناسایی و اکتشاف مریخ از روی مدار، طراحی شده است.

مدارگرد شناسایی مریخ شامل یک دسته از ابزارهای علمی از قبیل دوربین ها، طیف سنج ها و رادار هستند که برای کاوش زمین چهرها، چینه شناسی، کانی ها و یخ مریخ هستند که این ها راه را برای فضاپیماهای آینده با نشان دادن چگونگی وضع هوای روزانه و سطوح، عوامل بالقوه سطوح فرود و میزبانی ارتباطات جدید از راه دور باز می کنند.

سامانه ارتباط از راه دور مدارگرد شناسایی مریخ از همه ماموریت های میان سیاره ای پیشین اطلاعات بیشتری را به زمین فرستاده است و این مدارگرد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریخ نوردان تاکنون چه داده هایی از سیاره سرخ جمع کرده اند؟

مریخ نوردان تاکنون چه داده هایی از سیاره سرخ جمع کرده اند؟