مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-25سياسي

برنامه خود را برای حمایت از هنرمندان تئاتر اعلام بفرمایید


مدیرعامل خانه تئاتر طی نامه ای به رییس جمهور، خواستار رسیدگی به وضعیت هنرمندان تئاتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر در آستانه روز جهانی تئاتر طی نامه ای به رییس جمهور، ضمن ارائه توضیح درباره وضعیت هنرمندان تئاتر، خواستار رسیدگی به وضعیت ایشان شد.

وی در این نامه، سخنان خود را عطف به نامه ارسالی به وزیر ارشاد ککرد و از جانب خانه تئاتر برای مشاوره و انتقال تجربیات اعلام آمادگی کرد.

مشروح این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور با سلام و احترام عطف به نامه شماره 98/168مورخ 98/12/24به عنوان وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رونوشت به حضرتعالی، معاون محترم برنامه ریزی و رییس سازمان برنامه و بودجه و.

به استحضار می رسانم امسال در تاریخ تئاتر دنیا اولین سالی است که روز جهانی تئاتر همه فعالیتهای تئاتری دنیا تعطیل است و احتمال دارد در چند ماه آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

با توجه به ارتباطات بین الملل این مجموعه، در دنیا هنرمندان تئاتری مانند تمام مردم کشورها که از تامین اجتماعی و پشتوانه دولتی بهرمند هستند به هیچ وجه دغدغه معاش ندارند؛ چون قبلا برای چنین روزی زیرساختهای لازم را به وجود آورده و به اندازه کافی تقویت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه خود را برای حمایت از هنرمندان تئاتر اعلام بفرمایید

برنامه خود را برای حمایت از هنرمندان تئاتر اعلام بفرمایید