مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:402020-03-25اقتصادي

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از تمام مسیرها به ابرکوه


فرماندار ابرکوه با اشاره به اعمال محدودیت های شدیدتری در ابرکوه، ماندن در خانه را موثرترین و بهترین راه در شرایط کنونی برای مهار این بیماری اعلام کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه با اشاره به اعمال محدودیت های شدیدتری در ابرکوه، ماندن در خانه را موثرترین و بهترین راه در شرایط کنونی برای مهار این بیماری اعلام کرد.

محمد کاظمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مطابق مصوبه شورای تأمین شهرستان و به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19، ورود خودروهای غیربومی به استان از سمت غرب (ورودی فراغه)، ورودی به ابرکوه در محل مجتمع خدماتی پرهام (از سمت دهشیر)، ورودی شمالی از سمت جرقویه و مسیر ورود و خروج جنوبی مسدود شد.

وی با بیان این که درون شهرهای ابرکوه و مهردشت نیز محدودیت هایی اعمال می شود، گفت: از مسافران و میهمانان که قصد سفر به استان یزد را دارند، درخواست می شود برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

کاظمی نسب با اشاره به کاهش آمار ورودی به یزد، تصریح کرد: خوشبختانه مطابق آمارهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد در مسیر بزرگراه یزد شیراز و بالعکس به میزان 80 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از تمام مسیرها به ابرکوه

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از تمام مسیرها به ابرکوه