مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:262020-03-25اقتصادي

ثبت نام 46 سوادکوهی در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی مسکن


رییس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به ثبت نام 46 نفر در مرحله اول اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سوادکوه از پیگیری اجرای این طرح در زیراب خبر داد.

- سیراله جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برای اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در شهر زیراب، زمین مناسب وجود ندارد، گفت: پیگیری برای مرحله بعدی اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در شهر زیراب سوادکوه در حال انجام است.

رییس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه زمین های دولتی محدوده شهرها برای مقاصد اجتماعی و کلان مورد استفاده قرار می گیرد از جمله اینکه برای احداث فعالیت های عمومی با جمع سایر شرایط قابل واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی و شهرداری است که با نظر مساعد راه و شهرسازی اجرایی می شود، افزود: ما در راستای تعامل و اجرای طرح اقدام ملی مسکن به شهرداری ها نامه زدیم تا زمین های دولتی و ملی حوزه مسؤولیت خود را به ما اعلام کنند.

وی از پیگیری دریافت زمین مناسب ملی در شهر زیراب در چند لا و کنیج کلا خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل وجود درختان انبوه و جنگل امکان تحویل زمین مورد نظر در این دو منطقه نبود.

جعفری اظهار کرد: پیگیر دریافت زمین برای اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در زیراب سوادکوه هستیم و برای مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 46 سوادکوهی در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی مسکن

ثبت نام 46 سوادکوهی در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی مسکن