مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 13:402020-03-25اجتماعي

دوخت ماسک در 6 بقعه متبرکه زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از دوخت ماسک در 6 بقعه متبرکه زنجان خبر داد و گفت: همچنین توزیع مواد ضد عفونی کننده در 10 امامزاده انجام می شود.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اقدامات متعددی از سوی اوقاف در راستای عمل به وظیفه اجتماعی در این بخش انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از اسفند سال قبل برگزاری مجالس عمومی و توزیع غذا و مواد خوراکی در بقاع و اماکن متبرکه تا اعلام رفع خطر آلودگی عمومی ممنوع اعلام شده است و تاکنون نیز این دستورالعمل در حال اجراست، بیان کرد: ضدعفونی و استریل کردن درب های ورودی و خروجی ادارات، بقاع و اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند به طور دائم و در بازه های زمانی مناسب در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های فراوانی برای اجرای گسترده طرح آرامش بهاری انجام شده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا، و در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا لغو شد، تصریح کرد: به جای اجرای این طرح ایستگاه های سلامت در بقاع متبرکه دایر شده که خدمات پزشکی و بهداشتی و محصولاتی همچون ژل های ضد عفونی کننده در آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوخت ماسک در 6 بقعه متبرکه زنجان

دوخت ماسک در 6 بقعه متبرکه زنجان