مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-26پزشكي

زرتشتیان هند برای مبارزه با کرونا به یاری همکیشان یزدی خود شتافتند


سپنتا نیکنام عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک ها در 2 مرحله از طریق فردگاه امام (ره) شامل کالاهای پزشکی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یزد گذاشته شد.

وی ادامه داد: با رایزنی با هُمی گاندی، فرنشین فزانا (اتحادیه انجمن های زرتشتیان آمریکای شمالی) و بازگویی شرایط بحرانی همه گیری کرونا در یزد با ارایه لیست داروها و تجهیزات مورد نیاز درخواست کمک کردیم.

عضو زرتشتی پنجمین دوره شواری شهر یزد گفت: با همکاری و ارتباط با پارسیان هند و انجمن ایرانی بمبیی کمک ها در 18 بسته شامل 2 دستگاه تنفس مصنوعی به همراه لوازم جانبی، تعدادی پوشش پزشکی (گان جراحی)، ماسک صورت N99، دستکش لاتکس و قرص فولویر 75 میلی گرم و قرص اوسلتامیویر (تامی فلو) ارسال شد.

وی از هومی گاندی فرنشین انجمن فزانا، دکتر شرناز کاما، فرنشین بنیاد پارزور وابسته به یونسکو، گیو ایرانی فرنشین انجمن زرتشتیان ایرانی بمبیی و دوراب میستری و مالکوم دبو از انگلستان قدردانی کرد.

رییس انجمن زرتشتیان یزد همچنین از علی چگنی سفیر ایران در دهلی نو، اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی و علی اصغر موقاری و رضوانی از سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و محمد حکمت برای همراهی و هماهنگی در گردآوری کمک ها، ارسال و ترخیص آن سپاسگزاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرتشتیان هند برای مبارزه با کرونا به یاری همکیشان یزدی خود شتافتند

زرتشتیان هند برای مبارزه با کرونا به یاری همکیشان یزدی خود شتافتند