مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-27سياسي

تدوین برنامه اجرایی برای جهش تولید در تعاون روستایی خراسان رضوی


ایرج ناصری مقدم روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید باید همه توان و درایت مدیریتی خود را در این جهت بکارگیریم.

وی افزود: همه روسای شهرستان ها و مدیران عامل تشکل های بخش کشاورزی در این استان باید برنامه های خود را در سه سطح کوتاه، میان و بلند مدت برای سال جاری با نگاه بر شعار سال یعنی جهش تولید در اولین فرصت تهیه و اعلام نمایند.

وی ادامه داد: اصول برنامه های قابل اجرا در شبکه تعاون روستایی باید بر محور مدیریت بازار محصولات کشاورزی از طریق ایجاد باراندازهای محصولات کشاورزی و فروشگاه های تعاونی های مصرف روستایی و همچنین با توجه به سیاست گذاری در بخش های بازرگانی به ویژه خریدهای توافقی و حمایتی و رعایت قوانین و مقررات به ویژه در حوزه حسابرسی و حقوقی و امور مالی و نظام های بهره برداری تدوین گردد.

ناصری مقدم گفت: در سال جهش تولید باید به تخصصی کردن تشکل های کشاورزی و تعاونی های تولید توجه شود که در این زمینه حرکت های خوبی در زمینه ایجاد تشکل های گیاهان دارویی و همچنین تشکل های مکانیزاسیون و کمباین داران در استان انجام شده و باید این روند همچنان ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه اجرایی برای جهش تولید در تعاون روستایی خراسان رضوی

تدوین برنامه اجرایی برای جهش تولید در تعاون روستایی خراسان رضوی