مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-27سياسي

حضور و تجمع شهروندان در پارک ها و بوستان های شهری در روز طبیعت ممنوع است


با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین ماه، روز طبیعت حضور و تجمع شهروندان در پارک ها و بوستان های شهری ممنوع است و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست شهرداری شهرکردگفت: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین ماه، روز طبیعت حضور و تجمع شهروندان در پارک ها و بوستان های شهری ممنوع است و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا امیدی از تعطیلی آرامستان های شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: تجمع و حضور شهروندان بنا بر تصمیم فرماندار، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری شهرکرد ممنوع شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: این تصمیم در پی شیوع گسترده کرونا ویرس در کشور و چهارمحال و بختیاری و ممنوعیت هرگونه تجمع اتخاذ شده است.

وی همچنین از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و ارائه خدمات به آن ها در شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرداری شهرکرد، کلیه خدمات رفاهی به شهروندان و مسافران در پارک ها و بوستان های شهری ممنوع بوده و با هرگونه اسکان در این محل ها برخورد خواهد شد.

امیدی با اشاره به اهمیت و لزوم افزایش میزان پایش ها و نظارت ها بر شهروندان، مسافران و میهمانان نوروزی و فضاهای مختلف شهری اعم از پارک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و تجمع شهروندان در پارک ها و بوستان های شهری در روز طبیعت ممنوع است

حضور و تجمع شهروندان در پارک ها و بوستان های شهری در روز طبیعت ممنوع است