مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-27اقتصادي

الکل توزیعی با نام تجاری «پارس الکل» تقلبی و خطرناک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در این اطلاعیه آمده است: این الکل به عنوان اتانول 96 درصد در استان عرضه شده ولی طبق آنالیز صورت گرفته، متانول خالص با درجه 97.

1 بوده که نه تنها خاصیت ضدعفونی کنندگی ندارد بلکه با جذب از راه پوست باعث کوری و مرگ می شود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: از همه شهروندان تقاضا می شود تا جهت حفظ سلامت و ایمنی خود از هرگونه خرید و مصرف این محصول خودداری کرده و در صورت مشاهده محصول در سطح مراکز فروش نسبت به اطلاع رسانی از طریق شماره تلفن 190 اقدام کنند تا از سوی کارشناسان معاونت غذا و دارو نسبت به جمع آوری از سطح عرضه اقدام شود.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی آورده است: با توجه به شرایط بحرانی ناشی از اپیدمی بیماری کرونا در سطح کشور و عرضه انواع محصولات تقلبی و غیرمجاز به عنوان ضدعفونی کننده در سطح مراکز عرضه، از همه شهروندان تقاضا می شود تا محلول های ضدعفونی کننده را تنها از داروخانه تهیه کرده و از هرگونه خرید این گونه محصولات از سایر مراکز و فروشگاه ها خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طی هفته های اخیر 21 نفر بر اثر استفاده از الکل برای ضدعفونی در آذربایجان غربی مسموم شده و از این تعداد پنج نفر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکل توزیعی با نام تجاری «پارس الکل» تقلبی و خطرناک است

الکل توزیعی با نام تجاری «پارس الکل» تقلبی و خطرناک است