مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 07:052020-03-27حوادث

کابوس 12 ساله «منجیر» در «پیت سرا» تعبیر شد/ هنوز یک ریگ هم از منجیر جابه جا نشد!


نسخه پیچیده شده استانداری مازندران برای جابه جایی روستای پیت سرا را باید به عنوان سند خواهرخواندگی روستاهای «منجیر» بخش کجور نوشهر در حافظه تاریخی مدیریتی استان مازندران و شهرستان های مذکور ضبط و ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، در یکی از شب های سرد و تاریک آذرماه 1387 هجری شمسی بود که برای نخستین بار خبر ریزش سنگ های عظیم الجثه و غول پیکر در روستای منجیر بخش کجور نوشهر از طریق خبرگزاری فارس رسانه ای شد و پس از آن توجه دیگر رسانه ها جهت شد و این خبر دردناک و ناراحت کننده مبنی بر تخریب چندین واحد مسکونی در صدر اخبار کشور قرار گرفت.

پس از این حادثه غیرمترقبه و غیرمنتظره، مسؤولان شهرستانی و استانی به بررسی وضعیت و شرایط روستای منجیر پرداختند و در روزها و ماه های پس از آن با حضور در این روستا بازدیدهای میدانی به عمل آوردند و هر کدام وعده و وعیدهای مختلفی برای حل مشکل اهالی زحمتکش این روستا دادند که از جمله آن جا به جایی روستای منجیر به نقطه ای دیگر در همان حوالی بوده است و حتی پس از آن قرار بود نام این روستا نیز به محمودآباد تغییر کند.

اما از سال 87 تا این روزهای آغازین سال 1399 هجری شمسی علاوه بر بازدیدهای میدانی بسیاری از مدیران شهرستانی، استانی و کشوری از روستای منجیر و مشاهده حجم خسارات وارده بر مردم و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس 12 ساله «منجیر» در «پیت سرا» تعبیر شد/ هنوز یک ریگ هم از منجیر جابه جا نشد!

کابوس 12 ساله «منجیر» در «پیت سرا» تعبیر شد/ هنوز یک ریگ هم از منجیر جابه جا نشد!