مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 13:502020-03-27سياسي

برنامه ریزی برای ارائه داروهای خاص در داروخانه هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برنامه ریزی برای فعال کردن داروخانه هلال احمر زنجان برای ارائه داروهای مربوط به بیماران خاص خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته ای آموزشی در این جمعیت بعد از اعلام شیوع کرونا در چین با هدف پیشگیری اظهار کرد: در این راستا دوره آموزشی برای مقابله با کرونا با حضور معاونان و کارشناسان تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان داوطلبان را سرمایه اجتماعی این جمعیت اعلام و تصریح کرد: فعالیت این گروه از 25 اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی به فعالیت هلال احمر در بخش ضدعفونی معابر اشاره کرد و گفت: این اقدام با مشارکت کانون طلاب عملیاتی شده است.

میرزایی به کمبود ماسک و همچنین دستکش در روزهای نخست شیوع کروناویروس اشاره کرد و افزود: در این راستا، هلال احمر با استفاده از ظرفیت فنی و حرفه ای استان اقدام به تولید ماسک به صورت روزانه کرده و در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از ایجاد 21 پست غربالگری برای غربالگری و تب سنجی خبر داد و افزود: این پست ها با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، پلیس راهور، شبکه بهداشت و هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ارائه داروهای خاص در داروخانه هلال احمر زنجان

برنامه ریزی برای ارائه داروهای خاص در داروخانه هلال احمر زنجان