مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 18:052020-03-27پزشكي

آمار پنهان کرونا در ایران چقدر است؟


جهانپور در واکنش به این نکته که خفیف بودن بیماری در 80 درصد مبتلایان را معاون تحقیقات وزارت بهداشت اعلام کرده افزود: این آمار ممکن است در روزهای اول شناسایی این بیماری در کشور صحت داشته باشد اما اکنون با گذشت بیش از یک ماه از شیوع کرونا در ایران این آمار را تایید نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سفرهای هفته اول نوروز به افزایش آمار کرونا دامن زد و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص می شود، عده قابل توجهی از مسافران نیز در سفر مبتلا یا حتی فوت کردند.

کیانوش جهانپور روز جمعه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در پاسخ به پرسشی افزود: اینکه بگوییم خیلی از مردم به سفر رفتند را قبول نداریم چون میزان سفرهای نوروز 50 درصد کمتر از سال گذشته بود و اغلب مردم به سفر نرفتند اما به هر حال عده ای از مردم اقناع نشدند و شاید اطلاع رسانی ما کافی نبود.

وی گفت: به هر حال برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری از امروز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 15 فروردین اجرا می شود و امکان تمدید آن هم هست اما سفرهای مردم در هفته اول قطعا تاثیر منفی داشته که روزهای آتی علایم آن به تدریج آشکار می شود.

جهانپور ادامه داد: البته افزایش آماری که احتمالا در روزهای آینده خواهیم داشت بخشی از آن به خاطر سفرها و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار پنهان کرونا در ایران چقدر است؟

آمار پنهان کرونا در ایران چقدر است؟