مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 03:402020-03-28اقتصادي

تیغ تیز تحریم دارویی بر گلوی کودک قیداری/ سبحان چشم انتظار مهربانی


تنها چند کیلومتر دورتر از میترا دختر بچه بسمار زنجانی که با کمک خیرین، هزینه درمانی اش تامین شده، در شهری از شهرهای زنجان سبحان پسری است که چشم به امید همنوعان خود دارد.

- خبرگزاری فارس زنجان، سمیه محرمی: مقابل داروخانه ای می ایستد این چندمین داروخانه تهران است که برای خرید داروها وارد آن می شود، اینجا بعد از چند دقیقه داروها را پیدا می کنند، این روزها پیدا کردن دارو برای سبحان شده هفت خان رستم یا نیست، یا اصلش نیست، یا گران است و یا محدود می فروشند، کارت را روی پیشخوان می گذارند، چند رقم قرص خارجی است و برخی ها داخلی، می گویند تحریم است و نمی توان وارد کرد، یک لعنت به تحریم می فرستد و کارت بانکیش را روی پیشخوان می گذارد تا آخر حساب خالی می شود، دیگر چند هزار تومان بیشتر در کارت ندارد.

به بیمارستان که می رسد فرزندان و همسرش منتظر او هستند، سبحان مرخص شده و همه آماده برگشتن به شهرستان هستند، پدر با دیدن مادر دنبال خودرویی می گردد که با قیمت مناسب به شهرستان برگردند، مادر نگاهی به سبحان می کند و او را به برادر بزرگتر می سپارد و راهی اتاق دکتر می شود.

   دکتر با دیدنش با دست اشاره و او را دعوت به نشستن می کند، ولی مادر تاب و توان نشستن ندارد حرف های دکتر چندین بار در گوش او می پیچد و سر گیجه باعث می شود سعی کند با تکیه بر صندلی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ تیز تحریم دارویی بر گلوی کودک قیداری/ سبحان چشم انتظار مهربانی

تیغ تیز تحریم دارویی بر گلوی کودک قیداری/ سبحان چشم انتظار مهربانی