مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-28سياسي

سرمایه گذاری در زیرساخت ها جهش تولید را محقق می کند


یحیی کمالی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال نو افزود: مجلس شورای اسلامی با ریل گذاری و سیاست گذاری، قوه مجریه در زمینه اجرا و قوه قضاییه با حمایت از سرمایه گذران می توانند زمینه تحقق شعار سال (جهش تولید) را فراهم کنند.

وی انتخاب شعار سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام جهش تولید را تیزبینی و حکمت ایشان عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری با درک صحیح نیازهای واقعی کشور، این شعار را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه جهش در تولید نیازمند اراده جدی و اقدام جهادی مدیران و متولیان در این حوزه است، بیان داشت: زمینه سازی لازم باید صورت پذیرد تا بخش خصوصی، پررنگ و قوی وارد عرصه شود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساله اقتصاد و معیشت مردم مهم ترین چالش چند سال اخیر کشور بود، تصریح کرد: این موضوع با ایجاد تحریم های ظالمانه دشمنان پیچیده تر شد ولی رهبر معظم انقلاب با درایت خود نسخه اقتصاد مقاومتی را تجویز کردند.

وی ادامه داد: در شرایط تحریم ها تنها راه نجات کشور توجه به اقتصادی مبتنی بر منابع داخلی بوده که این مهم توسط رهبر انقلاب کلید زده شد.

وی همچنین به شعار سال های گذشته اشاره و اظهار داشت: دغدغه های مقام معظم رهبری به معنای واقعی تحقق پیدا نکرد و باید بگویم قوای سه گانه کارنامه درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در زیرساخت ها جهش تولید را محقق می کند

سرمایه گذاری در زیرساخت ها جهش تولید را محقق می کند