مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:462020-03-28فرهنگي

کودکان و نوجوانان زنجانی در فراخوان بهار در خانه شرکت کنند


علیرضا نوری روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طی فراخوان اعلام شده در بخش نقاشی، کودکان و نوجوانان می توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند.

وی اضافه کرد: در بخش عکس مهرواره بهار در خانه علاقه مندان به این هنر می توانند از موضوع های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش فیلم کوتاه نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت 90 ثانیه تا سه دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

این مسؤول ادامه داد: بر مبنای فراخوان مهرواره، شرکت کنندگان می توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا 16 فروردین 1399 در سایت omid.

kpf.

ir بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر و.

غیره را تکمیل کنند.

نوری اظهار داشت: این فراخوان در قالب مهرواره برگزار می شود و رتبه بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه فرهنگی تجلیل می شود و به مرور در صفحه های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا طرح جدیدی با عنوان پیک امید مجازی از اواخر سال گذشته از سوی کا نون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز در کشور اجرا شده، تا برخی از فعالیت ها و تولیدات آموزشی داوطلبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان زنجانی در فراخوان بهار در خانه شرکت کنند

کودکان و نوجوانان زنجانی در فراخوان بهار در خانه شرکت کنند