مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-28فرهنگي

برگزاری جشنواره بهاری نوروز 99 شیراز به صورت مجازی


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: جشنواره بهاری نوروز نودو نو ویژه شهروندان شیرازی به صورت مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: جشنواره بهاری نوروز نودو نو ویژه شهروندان شیرازی به صورت مجازی برگزار می شود.

مرتضی جعفری گفت: نوروز جشن و آیینی باستانی و فراملی است که شادی و نشاط فراگیر اجتماعی را می توان مهم ترین ویژگی و رهاورد آن است.

او افزود: شهرداری شیراز بر اساس رسالت خود، برنامه های متنوعی را برای ایام نوروز پیش بینی و تدوین کرده بود که در صورت اجرا، رویدادهای بزرگ و مردمی فرهنگی، هنری و ورزشی و گردشگری در نقاط مختلف شیراز، نظیر دو گذر تاریخی حافظیه و زندیه و محور گردشگری عفیف آباد و سطح مناطق 11گانه رخ می داد، اما به دلیل شرایط ویژه وبرای حفظ سلامت عمومی، تمامی برنامه ها لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، جعفری ادامه داد: به همین دلیل برنامه های خود را در دنیای مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی تعریف کرده ایم تا هم خود را در چالش خدمت و در محدودیت قرار دهیم و هم شهروندان عزیز را به پویش محدودیت، خلاقیت و مشارکت دعوت کنیم.

او رویکرد جشنواره نوروز 99 را که شامل پویش ها و مسابقه های مردمی است، مشارکت فعال شهروندان و کشف استعدادهای شیراز دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بهاری نوروز 99 شیراز به صورت مجازی

برگزاری جشنواره بهاری نوروز 99 شیراز به صورت مجازی