مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:252020-03-28سياسي

ایجادفضای امن در زندانها 4000زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی اکبر گروسی شنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: چهار هزار زندانی با هدف کاهش جمعیت در ندامتگاه ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرخصی به سر می برند و روند آزادی آنان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تمدید مرخصی این زندانیان، افزود: علاوه بر آن هر روز بر تعداد زندانیانی که به مرخصی می روند، افزوده می شود و دستگاه قضا در استان پشتیبان تصمیم های این ستاد است و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می دهد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: همه باید از تصمیم های این ستاد تبعیت کنند و علاوه بر دریافت کمک های مردمی، با همه توان در راستای اجرای این تصمیم ها تلاش داشته باشند.

گروسی با تاکید بر برخورد با شایعه سازان و تشویش کنندگان اذهان عمومی در موضوع کرونا، ادامه داد: هر نوع اختلال تهدیدکننده بهداشت عمومی، طبق نص صریح قانون مستلزم برخورد قضایی است و رسانه ها نیز باید در این خصوص موارد لازم را رعایت کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تکلیف همه دادستان های استان برای حضور مؤثر در کنار فرمانداران، افزود: برخورد با احتکار کنندگان لوازم بهداشتی، اهتمام ویژه برای تعطیلی مکان های عمومی و محل انتشار ویروس و جلوگیری از فعالیت برهم زنندگان نظم عمومی در مناطق مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجادفضای امن در زندانها 4000زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند

ایجادفضای امن در زندانها 4000زندانی آذربایجان غربی به مرخصی رفتند