مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:462020-03-29اقتصادي

رمز دوم پویا برداشت غیرمجاز از حساب بوشهری ها را کاهش داد


سرهنگ مهدی قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای رمز دوم پویا تاثیری مهم در افزایش امنیت تراکنش های اینترنتی و کاهش جرایم از جمله قطع زنجیره فیشینگ و پول شویی را به همراه داشته است.

وی بیان کرد: با عملیاتی شدن رمز دوم پویا امنیت تراکنش های بدون حضور کارت به صورت چشمگیری افزایش یافته و در عین حال فرآیند سوءاستفاده و فیشینگ برای افرادی که قصد سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت غیرمجاز را دارند، دشوار شده است.

قاسمی ادامه داد: با اجرای رمز پویا فرآیند فعالیت افرادی که با ایجاد سایت های غیرمجاز و صفحات پرداخت جعلی اطلاعات کارت های بانکی را سرقت می کردند تا از این کارت ها و حساب های بانکی در زمان های غیرمتعارف و دوره های مختلف برداشت غیرمجاز انجام دهند و حتی از این طریق پولشویی یا گم کردن رد پولشویی استفاده کنند، بسیار دشوار است.

وی افزود: در زمان حاضر افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند تنها 2 دقیقه وقت دارند و بنابراین اگر مشتری اطلاعات کارت خود را در صفحات پرداخت جعلی وارد کند، این احتمال وجود دارد که کلاهبرداران در پشت صحنه اطلاعات بانکی را به صورت لحظه ای مشاهده و از اطلاعات سوء استفاده کنند.

قاسمی اضافه کرد: مشتریان باید از سایت های معتبر خریدهای خود را انجام داده و هنگام ورود به صفحه درگاه پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز دوم پویا برداشت غیرمجاز از حساب بوشهری ها را کاهش داد

رمز دوم پویا برداشت غیرمجاز از حساب بوشهری ها را کاهش داد