مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-29اجتماعي

روانسری ها روز طبیعت را درخانه بمانند


سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه در جلسه تشدید اقدامات کنترلی روزهای 12 و 13 فروردین با بیان اینکه تفرجگاه های روانسر همواره مقصد مسافرینی از شهرستان های همجوار است، افزود: مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری و تفرجگاه های این شهرستان از روزها پیش توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسدود شده است.

وی اظهار داشت: بازدید از مناطق گردشگری قوری قلعه و سراب روانسر ممنوع است و کلیه راه های دسترسی مناطق تفریحی محور روانسر – پاوه در حدفاصل راهدارخانه پلنگانه تا شهر شاهو و به ویژه مسیرهای محدوده روستاهای شبانکاره و قوری قلعه باتلاش راهداران مسدود شده است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه تردد در محورهای کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه با محدودیت و ممنوعیت همراه خواهد بود ادامه داد: در رورودی شهرستان در محدوده روستای کانی شریف و درخروجی شهرستان به سمت منطقه اورامانات در محدوده پلیس راه نیزاین محدودیت ها و ممنوعیت ها اعمال خواهد شد.

مصطفی زاده گفت: از هم استانی ها تقاضا می شود جهت حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در این مناطق ،به ویژه در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) خودداری کنند و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانسری ها روز طبیعت را درخانه بمانند

روانسری ها روز طبیعت را درخانه بمانند