مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-29اجتماعي

درس این کلاسها تولید ماسک است


در کنار گروه های جهادی و مردمی که بی هیچ چشمداشتی به دنبال یاری رسانی در این ایام به مردم هستند، مراکز یادگیری نهضت سوادآموزی و مراکز فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری نیز برای تولید ماسک فعالیت خود را تداوم بخشیده اند.

این روزها، که هر کسی سهمی در مبارزه با ویروس کرونا دارد و تعدادی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای و همچنین مراکز یادگیری محلی با تغییر رویکرد آموزشی خود، به تولید ماسک و لوازم حفاظتی رو آورده اند، تا بخشی از نیاز استان به ماسک به خصوص مردم در مناطق مختلف روستایی را تولید و تامین کنند و به سهم خود را در بحران مقابله با این ویروس بپردازند.

افزایش همبستگی در مبارزه با ویروس کرونا مدیر مرکز یادگیری نهضت سوادآموزی شهرستان اردل با اشاره به اهمیت بحث مقابله و پیشگیری از ابتلا با ویروس کرونا گفت: با توجه به تعطیل شدن فعالیت آموزشی مراکز یادگیری محلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش نیاز مردم به استفاده از ماسک و کمبود آن، با تامین چرخ خیاطی و همراهی 8 نفر از سوادآموزان نهضت سوادآموزی تولید ماسک در این مرکز آغاز شد.

ظفریان افزود: در روزهای اولیه 300 ماسک تولید می شد اما هم اکنون روزانه بیش از 800 ماسک در این مرکز تولید و به صورت رایگان در بین افراد نیازمند شهرستان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس این کلاسها تولید ماسک است

درس این کلاسها تولید ماسک است