مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:302020-03-29سياسي

درخواست یک سردار از مردم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی حرکت جامعه به سمت همراهی و همکاری بوده و فضای جامعه، فضای مساعدت و مشارکت همگانی است که بسیار ارزشمند است.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی حرکت جامعه به سمت همراهی و همکاری بوده و فضای جامعه، فضای مساعدت و مشارکت همگانی است که بسیار ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده با اشاره به گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان توضیح داد: این ویروس در اکثر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده و در ایران اسلامی نیز علیرغم تلاش هایی که توسط کادر درمانی و عموم دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته اما عده ای از هموطنانمان به این ویروس مبتلا شدند که متاسفانه تعدادی از آنها جانباختند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس در کنار تلاش ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام، خلاقیت ها و ابداعات به میدان آمد و امت حزب الله به عنوان ید واحد در برابر یورش ناجوانمردانه دشمن مقاومت کردند و باعث شکست ارتش بعث عراق شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: وضعیت کنونی جامعه در مقابله با ویروس کرونا ایجاب می کند تا دوباره به مدل زندگی در دوران دفاع مقدس تمسک بجوییم و خود را به ویژگی های آن دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک سردار از مردم

درخواست یک سردار از مردم