مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:062020-03-29اقتصادي

یک هزار و 700 دستگاه نازل سوخت در ایلام آزمون شد


مهناز همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از کم فروشی در توزیع میزان سوخت مایع درخواستی مشتریان، کارشناسان هر سال در سه مرحله با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی به بازرسی و آزمون جایگاه های نازل سوخت در استان می پردازند.

وی افزود: این تعداد بازرسی های دستگاه نازل سوخت در استان با همکاری آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران سال گذشته آزمون شدند.

همتی، انجام 2 هزار و 229 مورد بازرسی از آزمون و علامت گذاری وسایل سنجش سبک، 122 مورد بازرسی از باسکول های ثابت همکف و بیش از هزار مورد مورد پلمپ گذاری وسایل توزین را از دیگر اقدامات اداره کل استاندارد استان ایلام در سال 98 عنوان کرد.

همتی یاداور شد: همچنین در این مدت(سال گذشته) 38 فقره پروانه علامت استاندارد تعلیق و ابطال شد.

وی، انجام 531 فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی این استان توسط کارشناسان و بازرسان را از دیگر اقدامات این اداره کل بیان کرد و گفت: سال گذشته 10 واحد تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد(تولید شن و ماسه، بتن آماده و فوم پلی استایرین) در این استان شناسایی و پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اهمیت روحیه تعامل و همکاری در پیشبرد اهداف استان در سال جدید، افزود: این اداره کل تلاش می کند که سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 700 دستگاه نازل سوخت در ایلام آزمون شد

یک هزار و 700 دستگاه نازل سوخت در ایلام آزمون شد