مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:562020-03-29سياسي

جنگل گردی ممنوع


سید محسن موسوی تاکامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 44 پارک جنگلی دراستان وجود دارند و از این تعداد 20 پارک فعال هستند که تمامی آنها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تعطیل و بر روی ورود مسافران و گردشگران بسته است.

وی تاکید کرد: به این منظور به تمامی جنگل بانان ، محیط بانان و شرکت های دارای قرارداد دستور داده شده است که از ورود مسافران و گردشگران جلوگیری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری مازندران با اشاره به اینکه نباید کسی از دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی تخطی کرده و وارد عرصه های جنگلی شود، افزود: ما به دنبال برخورد شدید با مسافران و گردشگران نیستیم اما به جنگل بانان ابلاغ شده است تا با توجیه متخلفان آنها را از عرصه جنگلی خارج کنند.

موسوی گفت : این تصمیم به منظور جلوگیری از تجمع وگردهمایی گرفته شده است و همه برای جلوگیری از شیوع بیشترویروس کرونا و همچنین تامین سلامت خود و اطرافیان باید به آن احترام بگذارند.

موسوی با بیان اینکه بر اساس طرح فاصله گذاری از تردد مسافران کاملا جلوگیری می شود، افزود: نگرانی بیشتر ما مربوط به خود مردم مازندران است و از آنها می خواهیم به پارک های جنگلی و طبیعت نروند و در خانه بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل گردی ممنوع

جنگل گردی ممنوع