مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:502020-03-29سياسي

حجت الاسلام برقراری رییس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ملایر شد


امام جمعه ملایر به عنوان رییس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان ملایر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، با حکم امام جمعه همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر به عنوان رییس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در این شهرستان معرفی شد.

فرماندار ملایر در این زمینه اظهار کرد: به حکم آیت الله شعبانی امام جمعه همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر به عنوان رییس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان ملایر معرفی شد.

قدرت الله ولدی افزود: بعد از انتخابات ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان ملایر با کمیته های هشتگانه و دو قرارگاه با وظایف معین شکل گرفت.

وی تصریح کرد: با پیشنهاد اینجانب همه جلسات ستاد با دعای هفتم صحیفه سجادیه شروع و با دعایی از مفاتیح الجنان به پایان می رسد و همه ما به رحمت خداوند متعال امید داریم و انشاءالله هر چه سریع تر این ویروس نیز ریشه کن خواهد شد.

وی گفت: در ایران اسلامی و در زمان هشت سال دفاع مقدس نمازهای جمعه و جماعت تعطیل نشدند ولی به خاطر سلامتی مردم و با دستور مقام معظم رهبری نمازهای جمعه و جماعت برگزار نمی شود.

ولدی با اشاره به وحدت و همدلی مسوولان ملایر و مردم تصریح کرد: کمیته های مردمی نیز همسو با کمیته های ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام برقراری رییس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ملایر شد

حجت الاسلام برقراری رییس ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ملایر شد