مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:352020-03-29اقتصادي

16 واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد


براتعلی صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بازرسی های انجام گرفته از بازارهای کهگیلویه و بویراحمد در روز شنبه نهم فروردین این تعداد واحد صنفی غیر ضروری در استان پلمپ شدند.

وی بدون اشاره به مدت زمان پلمپ این واحدهای صنفی از بازرسی شبانه روزی و پلمپ طولانی مدت اصناف متخلف مصوبه تعطیلی ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی بیان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری تا روز پانزدهم فروردین ماه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان فقط اصناف ضروری با رعایت موازین بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تنها اصناف ضروری چون نانوایی ها، سوپرمارکت ها، قصاب ها،مرغ فروشی ها در کهگیلویه و بویراحمد اجازه فعالیت دارند.

صالحی افزود :برای جلوگیری از تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترک با حضور نماینده استانداری ،قاضی و بازرسان تعزیرات حکومتی،بازرسان مرکز بهداشت ،بازرسان سازمان صمت،بازرسان اتاق اصناف،و پلیس امنیت نیروی انتظامی در حال انجام است تا از فعالیت صنوف و فروشگاههای غیر ضروری جلوگیری شود.

وی همچنین از رسیدگی به بیش از هشت هزار پرونده متخلفان اقتصادی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398 رسیدگی شده است، صال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد

16 واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد