مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 17:052020-03-29سياسي

131 اقامتگاه غیرمجاز در بندرعباس و قشم پلمپ شد


علی صالحی یکشنبه شب در نشست تشریح مهمترین اقدامات دستگاه قضایی هرمزگان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این شرایط ویژه با اتخاذ تمهیدات لازم، پاسخگویی به ارباب رجوع به صورت برخط و با بهره گیری از امکانات و سامانه های الکترونیک دادگستری استان و سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ثنا با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: طرفین هر پرونده می توانند به جای مراجعه حضوری، لوایح مربوط به مطالب، مستندات و دلایل خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به محاکم مورد نظر ارسال نمایند و مواردی که به تشخیص قاضی رسیدگی کننده ضرورت حضور محرز باشد به نحو مقتضی به طرفین اعلام خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان نظارت بر تأمین کالاهای بهداشتی و اقلام مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این رابطه اقدامات ویژه ای با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان صورت گرفته و در مراحل متوالی طی این بازه زمانی تعداد قابل توجهی کانتینر حاوی محموله های بهداشتی ، ماسک ، دستکش ، کالاهای پزشکی و دارویی و همچنین مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید این محصولات از بندر شهید رجایی بندرعباس و گمرکات استان ترخیص شده و این روند همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

131 اقامتگاه غیرمجاز در بندرعباس و قشم پلمپ شد

131 اقامتگاه غیرمجاز در بندرعباس و قشم پلمپ شد