مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 17:052020-03-29اقتصادي

قبض مشترکان آب خراسان شمالی علی الحساب صادر می شود


غلامحسین ساقی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به قرائت نشدن شمارشگرها، صدور قبض آب به صورت علی الحساب و براساس میزان مصرف دوره مشابه پارسال صادر می شود.

وی افزود: یکی از رویکردهای ما در متوقف شدن قرائت شمارشگرها، حفظ سلامت قاریان است زیرا تردد در معابر و حضور در درب منازل برای قرائت شمارشگرها، زمینه ساز ابتلا به کرونا و مخاطره افتادن سلامتی این افراد است.

ساقی تصریح کرد: البته شهروندان هم، نگران چرخش ویروس کرونا از طریق تماس قاریان با شمارشگرها هستند، بر این اساس قرائت حضوری، تا عادی شدن اوضاع، متوقف است.

وی گفت: یکی از نگرانی های ما در انجام نشدن قرائت شمارشگرها، بی اطلاعی مشترکان از نشتی های احتمالی است، حضور قاریان سبب می شد تا بخشی از این مشکلات شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: در این مقطع زمانی که قاریان، شمارشگرها را قرائت نمی کنند، انتظار می رود مشترکان برای پیشگیری از حادثه ها و تخریب های احتمالی از نشت آب، نسبت به بررسی شمارشگر آب اقدام کنند.

وی گفت: مشترکان، برای تشخیص نشتی لوله آب منزل، باید شمارشگر را بررسی کنند، تمام شیر آب را ببندند، سپس بررسی کنند که عدد شمارشگر افزایش دارد یا نه، راه دیگر هم این است که عدد شمارشگر را بخوانند و پس از چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض مشترکان آب خراسان شمالی علی الحساب صادر می شود

قبض مشترکان آب خراسان شمالی علی الحساب صادر می شود