مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 03:152020-03-29اقتصادي

تغییر خط تولید و کمک های نقدی، سهم واحدهای صنعتی زنجان در خروج از بحران کرونا


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، گفت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان، همکاری، همراهی و مشارکت لازم را با ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دارند.

ایرج احمدی اظهار داشت: در این راستا در اوایل اسفندماه سال گذشته، شرکت شیمی سبز اشراق و شرکت صنایع غذایی هومن ضمن تولید مواد ضدعفونی کننده، نسبت به توزیع رایگان در سطح شهر زنجان اقدام کردد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر بهداشت و درمان، شرکت کاغذسازی راشا کاسپین زنجان، مبلغ 2 میلیارد ریال در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان قرار داد.

احمدی افزود: شرکت پاک سمن نیز ضمن اهدای یک هزار عدد ماسک قابل شست وشو به اتحادیه نانوایان زنجان، تامین رایگان ماسک های مورد نیاز این اتحادیه را متعهد شده و همچنین این شرکت با تولید روزانه 2 هزار عدد ماسک قابل شست وشو نسبت به توزیع رایگان در مراکز بهداشتی و نهادهای درگیر در مبارزه با کرونا اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه شرکت پدیده شیمی قرن (گلرنگ)، مواد و ژل ضدعفونی کننده تولید می کند، گفت: شرکت پاک حیات نیز تا کنون بیش از 60 تُن مایع سفیدکننده از محصولات خود را به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر خط تولید و کمک های نقدی، سهم واحدهای صنعتی زنجان در خروج از بحران کرونا

تغییر خط تولید و کمک های نقدی، سهم واحدهای صنعتی زنجان در خروج از بحران کرونا