مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-30سياسي

بهره گیری بهینه از موقوفه های زنجان برای جهش تولید


حجت الاسلام مختار کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بالغ بر 32هزار هکتار از زمین های ملی استان زنجان موقوفه است، اظهار داشت: اوقاف آمادگی دارد امکان استفاده از این زمین ها را برای افرادی که برنامه و طرح سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارند، فراهم کند.

وی با بیان اینکه استفاده از زمین های موقوفه به شرط پرداخت حقوق موقوفات با موانع خاصی روبه رو نیست، افزود: زمین های در اختیار اوقاف در زنجان ظرفیت ها و ویژگی های متعددی دارند و برای بهره برداری در زمینه های مختلف، قابل استفاده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه با توجه به جنبه های اقتصادی وقف استفاده از این ظرفیت در تحقق شعار سال تاثیرگذار خواهد بود، گفت: بیشتر موقوفات استان مربوط به زمین های کشاورزی است و این زمین ها مستعد سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال و جهش تولید است و می توان برای اجرای طرح های مختلفی از جمله ایجاد گلخانه، کشت های متراکم، مجتمع های کشت و صنعت و باغداری از ظرفیت این اراضی به بهترین شکل استفاده کرد.

حجت الاسلام کرمی افزود: در راستای بهره گیری از محدوده های اوقافی استان که دارای معدن هستند، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اکتشاف و بهره برداری از سه محدوده معدنی در دستور کار است و عواید آن صرف نیات واقفینو امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری بهینه از موقوفه های زنجان برای جهش تولید

بهره گیری بهینه از موقوفه های زنجان برای جهش تولید