مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-30فرهنگي

خاطره ای شنیدنی از «دیدنی ها»/ وقتی با «عشق گل ها» همراه می شدیم


موسیقی تیتراژ ابتدایی مجموعه «دیدنی ها» بی تردید یکی از خاطره سازترین ملودی ها و قطعاتی است که در حد فاصل سال های 61 تا 74 از تلویزیون پخش می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از برنامه های تلویزیونی که پس از سال های بخش عمده ای از مخاطبانش آن را نه با جزییات محتوایی که بیشتر با موسیقی تیتراژ و مجری اش به یاد می آورند بدون هیچ تردید مجموعه تلویزیونی دیدنی ها با اجرای هنرمند پیشکسوت عرصه گویندگی جلال مقامی و تهیه کنندگی طراحی غلامحسین میرزاده است که بین سال های 1361 تا 1374، ساعت 20 یکشنبه ها از شبکه دوم سیما پخش می شد.

یک برنامه جذاب و سرگرم کننده برای مخاطبان تلویزیون در روزهای جنگ، با یک موسیقی جذاب تر که وقتی صدای آن از گیرنده های سیاه و سفید خانه ها شنیده می شد، گویی همه دنیا با تمام اتفاقات تلخ و شیرینش می ایستاد تا این برنامه با صدای مخملین جلال مقامی برای مخاطبانش پخش شود.

در آن ساعت هر اتفاق دیگری چندان اهمیت نداشت؛ یکی از اولین تجربه های سیما در پخش برنامه ای خیابان خلوت کن! تصور کنید در همین حال شیرین، به یک باره با صدای آژیر وضعیت قرمز اعلام و به ناچار پخش برنامه هم متوقف می شد و مجبور می شدیم در پناهگاه و در تاریکی به حرف و هراس های همسایه هایی گوش کنیم که البته در بین آن ها احیاناً ابراز تأسف نیمه تمام ماندن تماشای دیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره ای شنیدنی از «دیدنی ها»/ وقتی با «عشق گل ها» همراه می شدیم

خاطره ای شنیدنی از «دیدنی ها»/ وقتی با «عشق گل ها» همراه می شدیم