مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-30بين الملل

فعالان حماس در عربستان بنا به درخواست آمریکا و رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند؟


رسانه های اسراییلی اعلام کردند، فعالان جنبش حماس در عربستان بنا به درخواست آمریکا و رژیم صهیونیستی بازداشت شدند که احتمالا برخی از آنها آزاد می شوند اما اکثر آنها محاکمه و مجازات خواهند شد.

- رسانه های اسراییلی اعلام کردند، فعالان جنبش حماس در عربستان بنا به درخواست آمریکا و رژیم صهیونیستی بازداشت شدند که احتمالا برخی از آنها آزاد می شوند اما اکثر آنها محاکمه و مجازات خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، مرکز امور عمومی و داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اعضای حماس در عربستان از مدت ها پیش زیر نظر سازمان اطلاعات آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند و بنا به درخواست آمریکا و اسراییل بازداشت شده اند که احتمالا برخی از آنها آزاد می شوند؛ اما اکثر آنها محاکمه و مجازات خواهند شد.

طبق متن دادخواستی که به دست بازداشتی ها و خانواده های آنها رسیده، دادگاه کیفری عربستان این بازداشتی ها را به حمایت از تروریسم و تأمین بودجه آن و وابستگی به نهادی تروریستی جنایتکار متهم کرده است.

68 بازداشتی فلسطینی و اردنی و در رأس آنها محمد الخضری، مسؤول جنبش حماس در عربستان و نیز پسرش هانی که چهارم آوریل 2019 بازداشت شدند، در برابر دادگاه سعودی حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان حماس در عربستان بنا به درخواست آمریکا و رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند؟

فعالان حماس در عربستان بنا به درخواست آمریکا و رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند؟