مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-30اجتماعي

روز طبیعت میزبان زائران در بقاع متبرکه همدان نیستیم


مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: امسال در «روز طبیعت» به دلیل کنترل ویروس کرونا میزبان زائران و گردشگران همدان نیستیم.

- رامین غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال در روز طبیعت میزبان زائران و گردشگران در بقاع متبرکه استان نخواهیم بود اظهار کرد: مسافران و گردشگران نوروزی و مردم شریف استان در روز طبیعت با حضور در جوار امامزادگان ضمن بهره بردن معنوی، از طبیعت زیبای پیرامون این بقاع نیز بهره مند می شدند که امسال به دلیل جلوگیری از انتشار کرونا این بقاع متبرکه تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر سال در روز طبیعت مردم با برگزیدن حرم های مطهر و استفاده از امکانات رفاهی و همچنین خدمات فرهنگی باعث می شوند اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز برای آرامش مردم و خدمت رسانی بهتر نسبت به این مهم اقدام کند اما امسال سعی کردیم این میزبانی را تعطیل کنیم چرا که سلامتی مردم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه امسال حتی طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان برگزار نشد تصریح کرد: از اینکه در بقاع متبرکه استان میزبان زائران و گردشگران و نیز مردم استان نبودیم ناراحت هستیم اما باید همه با کمک یکدیگر بتوانیم ویروس منحوس کرونا را شکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طبیعت میزبان زائران در بقاع متبرکه همدان نیستیم

روز طبیعت میزبان زائران در بقاع متبرکه همدان نیستیم