مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-30اقتصادي

بیش از 13000 محصول دانش بنیان در فن بازار عرضه شد


 عرضه 13745 محصول دانش بنیان، 210 قرارداد بازاریابی و تاسیس چند فن بازار استانی و تخصصی از جمله بخشی از فعالیت های این شبکه در سال 1398 بود.

- رییس شبکه فن بازار ملی ایران گفت: عرضه 13745 محصول دانش بنیان، 210 قرارداد بازاریابی و تاسیس چند فن بازار استانی و تخصصی از جمله بخشی از فعالیت های این شبکه در سال 1398 بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدرخانلو افزود: فعالیت های این شبکه در سالی که گذشت در چند حوزه قابل تقسیم بندی است، یکی از وظایف شبکه فن بازار ملی در کشور، اضافه کردن مراکز استانی و تخصصی فن بازار به این شبکه است که یکی از اولویت های اصلی شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محسوب می شود.

وی افزد: سه دفتر فن بازار منطقه ای در استان های آذربایجان غربی، لرستان و خراسان شمالی طی سال 98 ایجاد شد که افتتاح دفاتر استان های آذربایجان غربی و خراسان شمالی با همکاری پارک های علم و فناوری آن استان ها و بازگشایی دفتر فن بازار منطقه ای لرستان با همکاری شرکت شهرک های صنعتی آن استان بوده است.

ایجاد فن بازار شهر هوشمند رییس شبکه فن بازار ملی ایران ضمن توضیح تمایز فن بازارهای تخصصی و منطقه ای، اظهار کرد: در سال 1397 در کشور تنها فن بازار تخصصی صنعت گاز به شبکه فن بازار ملی متصل بود، خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 13000 محصول دانش بنیان در فن بازار عرضه شد

بیش از 13000 محصول دانش بنیان در فن بازار عرضه شد