مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-30سياسي

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در باغشهر تاریخی مهریز


تردد در شهر مهریز فقط از بلوار امام خمینی(ره) امکان پذیر است و مسیر میانکوه و کنجکوه از محدوده سیل بند مسدود شده است.

- ایسنا/یزد فرماندار مهریز اعلام کرد: تردد در شهر مهریز فقط از بلوار امام خمینی(ره) امکان پذیر است و مسیر میانکوه و کنجکوه از محدوده سیل بند مسدود شده است.

رضا زارع زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان مهریز با موضوع طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا(ممنوعیت سفر و تردد غیر ضروری) در مهریز برگزار شد و تصمیماتی نیز در این باره اتخاذ شد.

وی ادامه تعطیلی کلیه اصناف غیرضروری شهرستان پیرو مصوبات جلسات قبل را تا بیستم فروردین ماه تمدید کرد و افزود: با عنایت به تعیین ضرب الاجل یک روزه جهت بازگشت کلیه مسافران به موطن اصلی خود در ستاد و قرارگاه ملی مبارزه با کرونا، طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرستان از بامداد روز شنبه نهم تا بیستم فروردین ماه با مسئولیت نیروی انتظامی ، پلیس راه و همکاری ناحیه مقاومت بسیج طبق مصوبه شورای تامین اعمال می شود.

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: مسیر دهستان میانکوه و مسیر کنج کوه( در محدوده سیل بند مهریز) نیز تا بیستم فروردین ماه مسدود شده است، گفت: تحت هیچ شرایطی محدودیت توزیع سوخت و تعطیلی جایگاه سوخت رسانی و افزایش قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در باغشهر تاریخی مهریز

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در باغشهر تاریخی مهریز